Neighbourly

FAQ

Hoe kunnen we je helpen?

Over neighbourly

Wat is de neighbourly?

neighbourly is een sociaal netwerk dat is opgezet om lokale maatschappelijke projecten en liefdadigheidsinstellingen te verbinden met personen en bedrijven die willen helpen.

Voor wie is neighbourly?

neighbourly is voor:

- Goede doelen die bewustwording teweeg willen brengen en hierbij hulp nodig hebben.

- Mensen die een handje willen helpen bij activiteiten van lokale initiatieven.

- Bedrijven die lokale initiatieven willen ondersteunen door het aanbieden van donaties, vrijwilligerstijd of voedseloverschotten.

Is neighbourly een goed doel?

neighbourly is een for-profit bedrijf met een sociale missie. Door het maken van 'winst op doel', zijn we in staat om duurzaam te schalen en bieden we een gratis platform voor lokale initiatieven en supporters wat niet mogelijk is als non-profit organisatie.

Is neighbourly gratis?

Neighbourly is kosteloos te gebruiken voor het aanmelden van projecten, evenementen of fondsenwervende campagnes. Met bedrijven sluiten we een jaarabonnement af, wat betekent dat 100% van het bedrag wat elk bedrijf toezegt aan het project, volledig naar het project gaat.

Wanneer een particulier een donatie verstrekt aan een project, rekent neighbourly een klein bedrag voor de transactie om de gemaakte kosten te dekken. Deze vergoeding is op dit moment 5% van de (bruto) donatie (exclusief eventuele Gift Aid verklaring bedrag). Er worden geen extra abonnementskosten voor deze dienst in rekening gebracht.

In welke landen is neighbourly actief?

We accepteren momenteel projecten uit: Verenigd Koninkrijk, Guernsey, Ierland, Isle of Man, Jersey en Nederland.

Hoe kan ik me aanmelden?

Druk op de knop "inschrijven" in de rechterbovenhoek van de homepage. Wanneer je een project wilt aanmaken of ondersteunen kies dan voor 'projecten en vrijwilligers.


Wanneer je je bedrijf wilt aanmelden stuur dan een e-mail naar: support@neighbourly.com

Hoe kan ik contact opnemen met neighbourly?

Bel ons op +44 (0)117 917 5333 of stuur een e-mail naar: support@neighbourly.com

Starten

Heb ik een neighbourly account nodig?

Nee, je kunt de site bekijken zonder een account, echter met een account kun je ook:

- Projecten aanmelden

- Projecten volgen en reageren op nieuwsberichten van de projecten

- Je aanmelden als vrijwilliger voor evenementen

- Alle activiteiten in de directe omgeving bekijken op je dashboard

Hoe kan ik een account aanmaken?

Druk op de knop "inschrijven" in de rechterbovenhoek van de homepage. Wanneer je een project wilt aanmaken of ondersteunen kies dan voor 'projecten en vrijwilligers'. Vul het formulier in en druk op 'aanmelden'. Je ontvangt hierna een verificatie e-mail. Klik op de link in deze e-mail en je bent klaar om te beginnen. Wanneer je deze e-mail niet ontvangt controleer dan of deze in je spambox terecht is gekomen.

Wanneer je je wilt aanmelden als bedrijf stuur dan een e-mail naar: support@neighbourly.com

Waarom word ik onder persoonlijke titel lid in plaats van als initiatief?

Neighbourly werkt met persoonlijke accounts. Hiermee kun je beginnen, projecten delen en goede doelen ondersteunen. Zodra je een persoonlijk account hebt aangemaakt, kun je een project starten onder de naam van de liefdadigheidsinstelling of het initiatief naar keuze.

Waarom moet ik mijn postcode invoeren?

Hierdoor kunnen supporters zien waar projecten plaatsvinden en kunnen wij je relevante informatie over het gebied geven. Je locatie op de kaart is gebaseerd op een postcode en niet op een specifiek adres. Je kunt je specifieke locatie aangeven door deze later te verschuiven op de kaart. Dit kan op de aanmeldpagina.

Wat moet ik doen na het activeren van mijn account?

Je kunt een profielfoto en korte bio uploaden om mensen meer over jezelf te vertellen. Je kunt deze opties vinden op je dashboard (de profielcirkel, rechts bovenin). Daarna kun je een project aanmaken, projecten volgen en projecten promoten.

Hoe maak ik een project aan?

Log in en klik op 'maak een project' (grijze knop, rechts bovenin). Vul het formulier in en druk op 'save'. Upload dan een goede foto door te klikken op de 'picture coming soon' ruimte, rechtsboven op je nieuwe project pagina. Voeg inhoud toe aan je nieuwsfeed en verspreid je bericht door gebruik te maken van de social media buttons.

Hoe kan ik mijn accountgegevens bewerken of wijzigen?

Deze opties kun je vinden in je dashboard. Log in en klik op je profielcirkel (rechts bovenin) en selecteer 'accountinstellingen'. Vanaf hier kun je je wachtwoord en e-mail veranderen, je social media accounts koppelen en je profiel updaten.

Ik wil graag projecten ondersteunen - wat moet ik doen?

Druk op de knop "volgen" op de projectpagina en gebruik de social media knoppen om de pagina te delen. Tip: voeg hier opmerkingen en foto's aan toe! Evenementen die vrijwilligers zoeken, kun je bekijken en je hiervoor aanmelden op het tabblad 'vrijwilligerswerk'.

Het creëren en beheren van projecten

Wat is een neighbourly project?

Een neighbourly project kan je helpen je zichtbaarheid te vergroten en om donaties van tijd, geld en voedseloverschot te ontvangen. Je kunt een groep volgers creëren om de bekendheid rondom je project uit te bouwen en vrijwilligersbijeenkomsten en fondsenwerving opzetten. Het succes van je project is afhankelijk van de mate waarin je boodschap wordt verspreid en gedeeld door het inzeten van sociale, digitale en off-line kanalen.

Hoe kan ik een project aanmaken?

Log in en klik op 'start een project' (grijze knop, rechts boven). Vul het formulier in en druk op 'save'. Upload dan een geschikte afbeelding door te klikken op de 'picture coming soon' ruimte, rechts bovenin je nieuwe project pagina. Hier kun je ook inhoud toevoegen aan je nieuwsfeed en gebruik maken van de sociale media knoppen om je bericht te verspreiden.

Tip: Het 'totale fondsenwerving doel' en 'totale vrijwilligers doelstelling' zijn de totalen die het project nodig heeft. Een specifieke campagne of evenement kan worden aangemaakt op de projectpagina hier kunnen mensen individueel doneren of zich aanmelden als vrijwilliger.

Moet mijn project geregistreerd zijn?

Nee - een project kan ook worden aangemaakt zonder specifieke registratiecode. Echter, alleen goede doelen met een geregistreerde code kunnen donaties via creditcard ontvangen van particulieren. Wij raden je aan je registratiecode toe te voegen als die beschikbaar is.

Welke informatie moet ik in de projectpagina plaatsen?

Op je projectpagina dienen alle velden ingevuld te worden. Dit zijn onder andere een goede beschrijving van wat je doet, welke hulp je nodig hebt en beschikken over een goede afbeelding. Je dient de pagina regelmatig bij te werken met de meest actuele informatie. Op het tabblad ‘vrijwilligerswerk’ kun je aangeven dat je vrijwilligers nodig hebt en op het tabblad ‘fundraising’ kun je fondsenwerving starten.

Uit welke categorieën kan ik kiezen?

Neighbourly gebruikt de Sustainable Development Goals (Global Goals) voor de project categorieën. Deze Global Goals zijn 17 doelen, vastgelegd door de Verenigde Naties in een nieuwe mondiale agenda die een eind moet maken aan armoede, ongelijkheid en klimaatverandering.

Wij gebruiken deze als projectcategorieën op deze site. Als je een project aanmaakt kies dan één categorie en voeg daar projecttags aan toe.

De 17 SDG’s staan hieronder vermeld, of klik hier voor meer informatie.

Geen armoede
Beëindig armoede overal en in al haar vormen
Geen honger
Beëindig honger, bereik voedselzekerheid en verbeterde voeding en promoot duurzame landbouw
Goede gezondheid en welzijn
Verzeker een goede gezondheid en promoot welvaart voor alle leeftijden
Kwaliteitsonderwijs
Verzeker gelijke toegang tot kwaliteitsvol onderwijs en bevorder levenslang leren voor iedereen
Gender gelijkheid
Bereik gendergelijkheid en empowerment voor alle vrouwen en meisjes
Schoon water en sanitair
Verzeker toegang en duurzaam beheer van water en sanitatie voor iedereen
Betaalbare en duurzame energie
Verzeker toegang tot betaalbare, betrouwbare, duurzame en moderne energie voor iedereen
Eerlijk werk en economische groei
Bevorder aanhoudende, inclusieve en duurzame economische groei, volledige en productieve tewerkstelling en waardig werk voor iedereen
Industrie, innovatie en infrastructuur
Bouw veerkrachtige infrastructuur, bevorder inclusieve en duurzame industrialisering en stimuleer innovatie
Ongelijkheid verminderen
Dring ongelijkheid in en tussen landen terug
Duurzame steden en gemeenschappen
Maak steden en menselijke nederzettingen inclusief, veilig, veerkrachtig en duurzaam
Verantwoorde consumptie en productie
Verzeker duurzame consumptie- en productiepatronen
Klimaatactie
Neem dringend actie om de klimaatverandering en haar impact te bestrijden
Leven in het water
Behoud en maak duurzaam gebruik van de oceanen, de zeeën en de maritieme hulpbronnen
Leven op het land
Bescherm, herstel en bevorder het duurzaam gebruik van ecosystemen, beheer bossen duurzaam, bestrijd woestijnvorming en landdegradatie en draai het terug en roep het verlies aan biodiversiteit een halt toe
Vrede, veiligheid en sterke publieke diensten
Bevorder vreedzame en inclusieve samenlevingen met het oog op duurzame ontwikkeling, verzeker toegang tot justitie voor iedereen en creëer op alle niveaus doeltreffende, verantwoordelijke en open instellingen
Partnerschap om doelstellingen te bereiken
Versterk de implementatiemiddelen en revitaliseer het wereldwijd partnerschap voor duurzame ontwikkeling

Hoe kan ik mijn project promoten?

Je kunt al je sociale, digitale en off-line kanalen gebruiken om je project te promoten. De buttons voor de verschillende social media kanalen tref je aan op elke projectpagina. Je kunt de pagina URL van het project bijvoorbeeld toevoegen aan je e-mails of blogs. Je kunt je volgers, donateurs en vrijwilligers vragen om ook te helpen – door hen te vragen om de pagina te delen- om je profiel te promoten en zo nieuwe doelgroepen te bereiken.

Hoe kan ik mijn project bewerken?

Log in, ga naar de projectpagina en klik op de blauwe 'bewerken project' knop bovenaan het scherm. Vergeet niet om op 'Opslaan' te klikken als je klaar bent.

Hoe kan ik mijn project verwijderen?

Stuur ons een email: support@neighbourly.com

Wat is de geluid score?

Dit toont aan hoeveel activiteiten en volgers een project heeft. De score kan worden gevonden bovenaan de projectpagina. Om de score te verhogen kun je nieuwsfeeds plaatsen of volgers vragen om je pagina te delen om zo nieuwe volgers te krijgen.

Waarvoor kun je de 'kloon' knop gebruiken?

Met de kloon-knop kun je een bestaand project kopieren en vervolgens bewerken. Dit bespaart tijd wanneer je een vergelijkbaar project wilt starten.

Hoe maak ik een vrijwilliger evenement?

Ga naar het tabblad van je project 'vrijwilligerswerk' en klik op de blauwe 'te creëren vrijwilligerevent' knop. Vul alle gegevens in, de datum van het evenement en een overzicht van het aantal vrijwilligers die je nodig hebt. Vergeet niet om het evenement te delen met behulp van de social media buttons.

Hoe kan ik foto's uploaden?

Als beheerder of volger van een project kun je afbeeldingen uploaden via het tabblad 'Nieuwsfeed' of 'Galerij'.

Wat is een projectgroep?

Binnen een projectgroep kun je verwijzen naar aanverwante projecten met hetzelfde doel of projecten die zich in een andere fase bevinden van een groter project. Wanneer je een project hebt opgezet tref je de 'Create projectgroep' knop aan op het dashboard. Vul alle gegevens in en koppel alle verwante projecten. Via de knop 'leden van de groep beheren' kun je mensen toevoegen.

Zoek vrijwilligers

Voor wat voor soort vrijwilligerswerk kan ik een vraag uitzetten?

Vrijwilliger evenementen op neighbourly worden gewoonlijk gebruikt om vrijwilligers voor 1-dag te werven per keer. Je kunt meerdere 1-daagse projecten aanmaken als je dat wilt. 'Events' kan worden gebruikt om elke vorm van vaardigheden uit een standaard lijst aan te vragen die je wilt. Voor de vraag om vrijwilligers voor langere tijd raden wij je aan om dit aan te geven op de projectpagina, zodat vrijwilligers kunnen zien wat er beschikbaar is voor zowel lange als korte termijn en zo met je in contact kunnen komen om hun hulp aan te bieden.

Klik hier voor onze projecten Gids.

Hoe maak ik een vrijwilligers evenement aan?

Ga naar het tabblad van je project 'vrijwilligerswerk' en klik op de blauwe 'te creëren vrijwilliger event' knop. Vul de gegevens in, plaats en datum van het evenement en een lijst van het aantal vrijwilligers dat je wilt en de specifieke vaardigheden die je zou willen.

Voeg tot 12 tags die de aard van de activiteiten die de vrijwilligers gaan doen beschrijven, bijvoorbeeld 'schilderen' of 'tuinieren'. Je kunt kiezen of je vrijwilliger verzoeken vooraf wilt goedkeuren en een wachtlijst wilt hanteren om het evenement vol te krijgen. Als je klaar bent, drukt je op Opslaan en publiceren.

Vergeet niet om mensen meer te laten weten over de het evenement als het eenmaal is opgezet, dit kun je doen met behulp van de social media pictogrammen.

Hoe maak ik meerdere of regelmatige vrijwilligers evenementen aan?

Als je regelmatig vrijwilligers zoekt voor een evenement kun je deze toevoegen met behulp van de 'dupliceren' tool. Zodra je een eerste evenement hebt aangemaakt, op de evenementenpagina, klik je op de blauwe 'Kloon dit evenement' knop. Er zal een kopie van het evenement worden gemaakt en je kunt vervolgens de details wijzigen, bijvoorbeeld als een evenement elke week plaatsvindt kun je de datum wekelijks aanpassen. Zodra je alles wat je nodig hebt, hebt gewijzigd, klik je op de blauwe knop 'Publiceren' om het evenement te plaatsen. Vergeet niet om het evenement te delen als het eenmaal is opgezet, met behulp van de social media pictogrammen.

Hoe beheer ik de aanmeldingen van vrijwilligers?

Het systeem zal aanmeldingen voor je beheren, en maakt een lijst met deelnemers. Als je ervoor hebt gekozen om vrijwilligers vooraf te selecteren, ontvang je een e-mail wanneer iemand zich heeft aangemeld met een link om iemand te accepteren op de website. Al je vrijwilligers zullen worden vermeld op de evenementen pagina en je kunt ze via de website een individueel bericht sturen als je dat wilt.

Kan ik mijn eigen vrijwilligers toevoegen?

Nadat het evenement is gestart, kun je ook vrijwilligers die niet zich niet op neighbourly hebben aangemeld toevoegen aan het totale aantal vrijwilligers. Dit doe je door in te loggen en naar de evenementenpagina te gaan. Onderaan deze pagina klik je in het drop down menu op ‘vrijwilligers beheren’ en selecteer je 'Overige vrijwilligers die deelnemen'. Voer het aantal vrijwilligers in en klik op 'verversen'. Het systeem zal deze vrijwilligers vervolgens ook tonen.

Kan ik vrijwilligers van bedrijven inzetten?

Ja - als een bedrijf je evenementen met zijn medewerkers wil ondersteunen, zullen ze je project toevoegen aan hun vrijwilligerswerk lijst. Je ontvangt een melding per e-mail wanneer dit gebeurt en je kunt een ​​aantal plaatsen aanbieden aan dit bedrijf op elk evenement.

Hoe kan ik vrijwilligers bedanken na afloop van het evenement?

Na afloop van het evenement, ga je door de vrijwilliger lijst en klik je de vrijwilligers aan om te bevestigen dat ze die hebben deelgenomen. Het systeem stuurt een e-mail aan de vrijwilligers die hebben deelgenomen om hen te bedanken en ook een e-mail aan de vrijwilligers die niet hebben deelgenomen om hen te motiveren om regelmatig te kijken of er nieuwe evenementen zijn waar ze aan kunnen deelnemen.

Vrijwilligerswerk

Waar kan ik projecten vinden die vrijwilligers nodig hebben?

Bekijk onze vrijwilligerslijst:

neighbourly.nl/volunteering Klik op het evenement voor meer informatie

Hoe kan ik me aanmelden als vrijwilliger?

Kies een evenement op neighbourly.nl/volunteering of ga naar het tabblad 'Vrijwilligerswerk' van een projectpagina. Klik op het evenement om te meer informatie te bekijken zoals datum, tijd, plaats en wat ze nodig hebben. Als je klaar bent, klik je op de 'Vrijwilliger voor dit evenement' knop. We vragen je om in te loggen of aan te melden als je dit nog niet hebt gedaan. Vul je gegevens in en wij zullen je een bevestiging sturen zodra je plaats wordt bevestigd.

Hoe kan ik mijn aanbod als vrijwilliger intrekken?

Je kunt de status van je vrijwilligers aanbod op de evenementen pagina bekijken. Als je plannen wijzigen en je wilt annuleren, druk je op de 'annuleren mijn aanwezigheid' knop.

Hoe kan ik andere op de hoogte brengen van het evenement?

Klik op de sociale media pictogrammen aan de rechterzijde van de evenementen pagina. Voeg een bericht aan vrienden en familie toe om ze te vragen om mee te doen aan het evenement.

Ik wil graag vrijwilligerswerk doen voor een project maar er is geen evenement?

Je kunt een bericht sturen via nieuws-feed en je hulp aanbieden. De projectleider van dit project ziet deze berichten en kan besluiten om een evenement op te zetten of rechtstreeks contact met je opnemen via de website.

ik wil graag vrijwilligerswerk doen met mijn bedrijf- kan dit?

Als je werkgever een vrijwilligerswerk programma wil laten lopen via neighbourly, vraag hem om contact met ons op te nemen support@neighbourly.com

Campagnes- voor projecten/ algemeen

Wat zijn campagnes?

Campagnes is een functionaliteit op neighbourly wat het voor openbare projecten mogelijk maakt om grootschalige steun te krijgen van bedrijven die zich hebben aangemeld op neighbourly bij gemeenschappelijke projecten. Bijvoorbeeld door het aanbieden van vrijwilligers of financiële ondersteuning.

Hoe kan ik onderdeel worden van een campagne?

Elke campagne pagina bevat een sectie die je vertelt hoe je kunt meedoen, getiteld "Hoe kan je onderdeel van deze campagne zijn". Je kunt ook de social media pictogrammen gebruiken om de campagne pagina te delen en zo de bewustwording en steun verhogen.

Vanuit dit gedeelte van de website kun je ook toegang krijgen tot de algemene voorwaarden voor de campagne.

Een neighbourly bedrijf worden

Ik wil graag informatie over een bedrijfsabonnement, met wie moet ik contact opnemen?

Stuur ons een e-mail: support@neighbourly.com

Wat voor soort ondersteuning kan ik aanbieden via neighbourly?

Je kunt giften, vrijwilligerstijd of voedseloverschotten aanbieden.

Welke inzet moet ik leveren als onderdeel van mijn lidmaatschap?

We raden bedrijven aan om aan te geven of ze een financiele bijdrage of inzet van vrijwilligers willen doneren, aan de projecten waarin ze geinteresseerd zijn. Er is geen verplichting om te doneren totdat je geschikte projecten hebt gevonden die je daadwerkelijk gaat ondersteunen.

Kan ik suggesties voor een goed doel aangeven via neighbourly?

Natuurlijk – we willen je genomineerde goede doel graag toevoegen als project. Tijdens de opstartperiode zullen we dit verder met je bespreken.

Ik wil meer projecten binnen een specifieke locatie vinden - hoe doe ik dit?

Je kunt eenvoudig zoeken op locatie in je dashboard. Als je op zoek bent naar aanvullende projecten voor financiering of vrijwilligersprogramma’s dan kan neighbourly hierbij helpen.

Het beheren van een bedrijfsaccount

Hoe maak ik mijn bedrijfspagina aan?

Je ontvang een ‘opstart pakket’ zodra het abonnement is bevestigd.

Hoe kan ik op mijn bedrijfspagina mijn aanbod bewerken?

Op de dashboardpagina van het bedrijf kun je de gegevens bewerken. Log in en klik op je profielcirkel (rechtsboven) en selecteer 'bedrijfs dashboard'. Klik dan op 'managen account'.

Hoe kan ik mijn profiel en de accountinstellingen bewerken?

Deze opties kun je vinden op je persoonlijke dashboard. Log in en klik op je profielcirkel (rechtsboven) en selecteer 'mijn dashboard'. Klik dan op 'manage account'.

Hoe kan ik projecten vinden die hulp nodig hebben?

Je kunt projecten vinden via de link 'ontdekken' bovenaan de pagina. Of je kunt een zoekopdracht aanmaken en opslaan - Klik op uw profielcirkel (rechts bovenin), selecteer 'bedrijfs dashboard' en klik op 'project zoeken'.

Hoe volg ik projecten waarin ik geïnteresseerd ben?

Log in, bezoek de projectpagina die je wilt ondersteunen en klik op de blauwe 'follow' button.

Hoe kan ik geld doneren aan een project?

Log in, bezoek de projectpagina die je wilt ondersteunen en klik op de blauwe 'geld doneren' knop er zal automatisch een e-mail worden verzonden aan de projectleider met daarin je aanbod. Wanneer de projectleider akkoord gaat met je aanbod krijg je hiervan bericht. De betaling verloopt niet via de website van neighbourly.

Hoe regel ik de betaling aan een project?

Nadat het bod is geaccepteerd, raden we aan om gebruik te maken van het partnerovereenkomst document om zo af te spreken hoe het geld zal worden besteed. Na ondertekening kun je het bedrag rechtstreeks overmaken aan het project of goede doel.

Hoe bied ik vrijwilligerstijd aan bij een project?

Log in, bezoek de projectpagina van het initiatief welke je wilt ondersteunen en klik op de blauwe 'add vrijwilligerswerk' knop. De projectleider krijgt hiervan een melding en kan vervolgens het aantal vrijwilligers toewijzen aan het evenement voor de werknemers van je bedrijf.

Hoe geef ik de werknemers een voucher code voor vrijwilligerswerk?

Om een voucher code aan te maken, log in en klik op je profielcirkel (rechts boven), selecteer 'bedrijf dashboard', 'te beheren rekening', 'vouchers'.

Hoe kan ik een project om meer informatie vragen?

Je kunt een bericht plaatsen op de newsfeed van het project, of privé contact opnemen met de projectleider van de website. Ga naar de onderzijde van het tabblad informatie, klik op de naam van de projectleider of admin, klik vervolgens op de blauwe knop 'Contact'.

Kan ik mijn medewerkers of winkels projecten laten nomineren?

Ja - je kunt dit zelf inventariseren met je medewerkers en ons vervolgens voorzien van een lijst met genomineerde projecten die je wilt laten deelnemen.

Kan ik mijn medewerkers laten stemmen op neighbourly projecten die ze willen steunen?

Ja - ze kunnen dit doen door het volgen van hun gekozen projecten op de website. We kunnen ook een stemming laten plaatsvinden via Twitter. Wij kunnen je voorzien van een aantal voorbeeld campagnes die we hebben uitgevoerd.

Hoe stel ik een administrator aan?

Log in en klik op je profielcirkel (rechtsboven) en selecteer 'bedrijf dashboard'. Klik dan op 'beheer account', 'administrators'.

Hoe stel ik een ambassadeur aan?

Log in en klik op je profielcirkel (rechtsboven) en selecteer 'bedrijf dashboard'. Klik dan op 'beheer account', 'ambassadeurs'.

Wat is het verschil tussen de beheerders en de ambassadeurs?

Een beheerder is meestal iemand uit het team die je kunnen helpen het bedrijfsaccount, het aanbod en de campagnes te beheren. Ons advies is om 1 of 2 administrators aan te stellen.

Ambassadeurs zijn meestal medewerkers van het bedrijf die de lokale projecten kunnen volgen en ondersteunen in de buurt waar je werkt. Zij vertegenwoordigen het bedrijf, maar zullen niet persoonlijk investeren in het project. Er is geen limiet voor het aantal ambassadeurs je kunt hebben.

Hoe stel ik een bedrijfstak in?

Log in en klik op je profielcirkel (rechtsboven) en selecteer 'bedrijf dashboard'. Klik dan op 'beheer account', 'bedrijfstakken'.

Hoe sluit ik me aan bij een groep bedrijven?

Je kunt de groepen bedrijven die al zijn opgezet bekijken via nbrly.nl/companies en zoeken op het pictogram van de betreffende groep. Je kunt een verzoek indienen om deel te mogen nemen aan de groepspagina.

Je kunt ook uw eigen bedrijfsgroep aanmaken - klik op je profielcirkel (rechts boven), selecteer 'bedrijf dashboard', klik dan op 'beheer account' en 'groepen'.

Probleemoplossen

Ik heb hulp nodig! Wat zal ik doen?

Neem contact met ons op via de link 'Help' in de website voettekst. Of je kunt ons mailen: support@neighbourly.com.

Is mijn informatie privé?

Ja. Via Neighbourly kun je zelf bepalen welke informatie je wilt delen. Je contactgegevens zijn niet publiekelijk beschikbaar. Je locatie op de kaart is bij benadering en kan worden veranderd als je dit wenst. We nemen de bescherming van gegevens zeer serieus en we zullen nooit verkopen of je persoonlijke gegevens delen met derden.

Hoe kan ik mijn berichten verwijderen?

Klik op het kleine vuilnisbak icoontje in de rechterbovenhoek van het opmerkingenveld.

Hoe kan ik uitloggen op de site van Neighbourly?

Klik op je profielcirkel, rechtsboven en selecteer 'Afmelden'

Hoe kan ik mijn accountgegevens bewerken of wijzigen?

Deze opties kun je vinden op je dashboard. Log in en klik op je profielcirkel (rechtsboven) en selecteer 'accountinstellingen'. Vanaf hier kun je je wachtwoord en e-mail veranderen, social media accounts koppelen en je profiel updaten.

ik ben mijn wachtwoord vergeten

Maak je geen zorgen - klik op 'Inloggen' (rechtsboven), selecteer dan de 'wachtwoord vergeten' link onderaan de pagina. We sturen je een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Mijn e-mailadres wordt niet herkend - wat moet ik doen?

Stuur een mail naar support@neighbourly.com.

De projecteigenaar van het project heeft de organisatie verlaten - kan ik het account overnemen?

Ja - maak een account aan op neighbourly, stuur een mail naar support@neighbourly.com en wij kunnen je aanmaken als projectleider.

Hoe kan ik mijn wachtwoord of e-mailadres wijzigen?

Log in en klik op je profielcirkel (rechtsboven) en selecteer 'mijn dashboard'. Selecteer 'beheer account', dan 'accountinstellingen'.

Hoe kan ik een bepaald project vinden?

Ga naar neighbourly.nl/projects en voer je project of trefwoord filters in.

Wat betekent een project volgen?

Een volger is iemand die geïnteresseerd is in de voortgang van het project, het vrijwilligerswerk of de campagnes. Volgers krijgen een melding wanneer er een project-update is geplaatst.

Moet ik een aanbod voor donatie van een bedrijf altijd accepteren?

Nee, je kunt beleefd weigeren als je besluit dat je belangen niet overeenkomen.

Kan ik privéberichtenversturen via neighbourly?

Je kunt beperkt contact opnemen met een andere gebruikers via het interne mailsysteem. Individuele gebruikers kunnen hier geen gebruik van maken.

Kan je onder de -16 ook gebruik maken van de site?

Kinderen onder de 16 kunnen de site gebruiken, mits er een schriftelijke toestemming is van een ouder of voogd. Contactformulier support@neighbourly.com voor het formulier.

Wat gebeurt er met inactieve projecten?

Projecten kunnen om een aantal redenen niet slagen, of tijdelijk niet actief worden ingezet. Neighbourly verwijderd geen projecten, tenzij ze ongeschikt zijn voor de site, je kunt wel zelf een verzoek bij ons indienen om een project te verwijderen.

Mag ik het neighbourly logo gebruiken?

Ja, zolang het wordt gebruikt voor het bevorderen van projecten op het neighbourly platform. Het logo kan hier gedownload worden. Neighbourly is een geregistreerd handelsmerk.

Korte handleiding

Download

Korte handleiding voor supporters
Korte handleiding voor Initiafnemers
Partnerovereenkomst