Resultaten van de RedCupCheer campagne zijn bekend!

Dit jaar hebben wij, in samenwerking met Starbucks, de RedCupCheer campagne in Nederland geïntroduceerd. De Starbucks vestigingen hebben acht lokale projecten genomineerd om aan deze campagne deel te nemen. Deze acht lokale projecten zijn de afgelopen weken druk bezig geweest op social media.

De vier lokale projecten die online het meest gesteund zijn, door te tweeten met de hashtage #RedCupCheer of het project te volgen op de NBRLY pagina, mogen zichzelf de winnaars noemen. Zij ontvangen een donatie van €1500! De andere projecten blijven ook in de Kerst stemming en ontvangen een donatie van €750.

"Wij zijn ontzettend blij met het winnen van de Red cup Cheer competitie! Door de nominatie van Starbucks partners kunnen wij Streetsmart onder de aandacht brengen bij het grote publiek en aandacht vestigen op een groep in onze samenleving die onze steun hard nodig heeft. Zeker in deze koude dagen. Een mooier kerstgeschenk hadden wij niet kunnen wensen", Sanne van der Leij Streetsmart Amsterdam.

De vier winnaars van de RedCupCheer campagne zijn; Streetsmart Amsterdam, Stichting De Droomboom, Insite van Reckoning en de Vlinderhof Máximapark. Wij willen iedereen bedanken die deelgenomen heeft en gezorgd heeft voor het digitale rumoer. Klik hier voor alle deelnemende projecten.

Starbucks_Amsterdam_16 


 

dec 14, 2015
Share this: